In je klantomgeving kun je op elk moment zien wat de status is van je bestelling(en). Bekijk hier wat de verschillende statussen betekenen.
Status: 'wordt verwerkt'
Goed nieuws: we hebben je bestelling in ontvangst genomen. Op korte termijn wordt deze verwerkt. Zolang de bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je deze nog annuleren. Verwerking duurt meestal 7 minuten, dus let even op de tijd.
Status: 'in behandeling'
De bestelling is verwerkt, maar nog niet naar je onderweg. We zijn bezig om je bestelling in te pakken. Graag nog heel even geduld.
Status: 'geleverd'
De bestelling is naar je onderweg of al bij je geleverd. In beide gevallen goed nieuws!
Status: 'stopgezet'
Vanwege een probleem met het adres of de gewenste betaalmethode is je bestelling stopgezet.
Status: 'geannuleerd'
De bestelling is geannuleerd en wordt niet geleverd. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Zie ook www.douglas.nl/nl/cp/helporderchangeorcancelorder/help-order-change-or-cancel-order
Bij een stopgezette of geannuleerde bestelling krijg je uiteraard je geld terug. De terugbetaling duurt 5 tot 10 werkdagen. Wanneer er met giftcard is betaald, ontvang je binnen 5-10 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail.