Op werkdagen vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples

BESTELSTATUSSEN

Stap 3/3

Wat betekenen de verschillende statussen?

In je klantomgeving kun je op elk moment zien wat de status is van je bestelling(en). Bekijk hier wat de verschillende statussen betekenen.

Status: 'wordt verwerkt'
Goed nieuws: we hebben je bestelling in ontvangst genomen. Op korte termijn wordt deze verwerkt. Zolang de bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je deze nog annuleren. Verwerking duurt meestal 7 minuten, dus let even op de tijd.

Status: 'in behandeling'
De bestelling is verwerkt, maar nog niet naar je onderweg. We zijn bezig om je bestelling in te pakken. Graag nog heel even geduld.

Status: 'geleverd'
De bestelling is naar je onderweg of al bij je geleverd. In beide gevallen goed nieuws!

Status: 'stopgezet'
Vanwege een probleem met het adres of de gewenste betaalmethode is je bestelling stopgezet.

Status: 'geannuleerd'
De bestelling is geannuleerd en wordt niet geleverd. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Zie ook www.douglas.nl/nl/cp/helporderchangeorcancelorder/help-order-change-or-cancel-order

Bij een stopgezette of geannuleerde bestelling krijg je uiteraard je geld terug. De terugbetaling duurt 5 tot 10 werkdagen. Wanneer er met giftcard is betaald, ontvang je binnen 5-10 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Bestelstatussen".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten

Maandag 20 mei: Gesloten (Tweede Pinksterdag)